Lipiec-sierpień 2022

Zuzanna Jastrzębska-Krajewska Dlaczego tak ważne jest, żeby grać z dzieckiem w gry planszowe? s. 2
Ewelina Prędka-Pawlun Gry terapeutyczne – słowo wprowadzenia s. 4
Gra Poczucie własnej wartości.
Etap 1. Edukacja s. 5
Gra Poczucie własnej wartości.
Etap II: Samoświadomość s. 7
Gra Poczucie własnej wartości.
Etap III: Doświadczanie s. 8
Gra Poczucie własnej wartości.
Etap IV: Mądrości s. 9
Małgorzata Szewczyk Gry i zabawy na komunikację werbalną s. 10
Z dr. Piotrem Jabłońskim dyrektorem Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom rozmawia Patrycja Guevara-Woźniak Najważniejsza jest tu kwestia człowieka s. 13
Robert Frączek Nowa rzeczywistość, nowe wyzwania s. 19
Katarzyna Bocheńska-Włostowska Syndrom gotującej się żaby – jak nie dać się ugotować? s. 22
Marek Błaszczyk Terapia akceptacji i zaangażowania s. 25
Aleksandra Stolarczyk Przeżyj to sam, czyli bliskie spotkania z muzyką w edukacji szkolnej s. 29
Maria Engler Czy łatwo jest być wdzięcznym? s. 32
Ewelina Prędka-Pawlun Program Zaradny Kot – sesja piętnasta s. 34
Marek Błaszczyk Oblicza psychopatologii s. 36
Sylwia Pawłowska Szkolny „dress-code” s. 39
Przemysław Kaca W okresie swobody i braku obowiązków s. 43
Katarzyna Kwiatkowska Droga do domu s. 46
Joanna Pruban Jesteś dla mnie ważny – jak okazać to dziecku s. 48
Maria Engler Zielona rodzina s. 50
Sylwia Pawłowska Rodzinny album w sieci. Zagrożenia związane z „sharentingiem”, czyli publikacją wizerunku dzieci w Internecie s. 52
Tadeusz Pulcyn Złote Ogniwa s. 55
Małgorzata Szewczyk Z jakim typem rodzica przyjdzie nam rozmawiać? s. 59
Kinga Klaś-Pupar Ćwiczenia w podporach na beretach ustawionych w okrąg (10) s. 62